![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGPo52_S7q_s6HZtzwUZpY2TcQ2qsqFyPvhGuUuQmo7j10MhxaEYgnTbx5N8T3jqrBDmo89mx066JHCS6TASJ2FpAxaxzcliVObOrlTaDHfqOTCD3f5vnr7UX9LtvgTG6FaAy3zp9uXM8/s200/imagesCAQHK1FP.jpg)
Avui parlarem de la webquest. Però, què és una webquest?
El model de Webquest va esser desenvolupat per Bernie Dodge al 1995 i ho va definir com:
“Una WebQuest és una activitat orientada a la investigació on tota o casi tota la informació que s’utilitza procedeix de recursos de la Web” (Dodge, 1995).
“Una WebQuest és una activitat orientada a la investigació on tota o casi tota la informació que s’utilitza procedeix de recursos de la Web” (Dodge, 1995).
Segon Dodge (Star, 2000b) la idea clau que distingeix una WebQuest d’un altre tipus d’activitats basades en la Web està relacionada amb la promoció dels processos cognitius de nivell superior: una WebQuest es construeix al voltant d’una tasca atractiva que provoca processos de pensament superior. Es tracta de fer alguna cosa amb la informació. El pensament pot ser creatiu o crític i implica la resolució de problemes, enunciació de judicis, anàlisis o síntesis. La tasca ha de en alguna cosa més que en contestar a simples preguntes o reproduir el que hi ha a la pantalla. Idealment, s’ha de correspondre amb alguna cosa que en la vida normal fan les persones adultes fora de la escola. (Starr, 2000b:2) (Isabel Perez) .
Això són dues caceres del tresor (links)una és una PROVA i l'altra és aquesta: NELLY FURTADO WEBQUEST. Espero que us agradi.
No hay comentarios:
Publicar un comentario